Gelezen

De laatste maanden ben ik aan veel luisterboeken begonnen maar niet 'uitgelezen'. Op die manier gaat jammer genoeg veel kostbare tijd verloren, maar als een boek niet boeit, dan moet je ermee stoppen.
Twee boeken heb ik wel tot het einde toe beluisterd:


Ook dit verhaal boeide me niet echt. Als het over bekrompen calvinisme gaat, geef me dan maar Maarten 't Hart!


Alhoewel hier en daar wat te langdradig, is dit boek wel erg goed. Het is een mooi realistisch verhaal dat, denk ik een behoorlijke inkijk geeft in de situatie van Turkse immigranten en dan natuurlijk meer in het bijzonder de importbruiden.

Mooi dat je van uitgevers van ebooks af en toe een cadeautje krijgt. Zo kon ik het boek Vloed van Susan Smit gartis downloaden, en wat heb ik daar van genoten! Ik zou nooit op het idee gekomen zijn een boek van Susan Smit te kopen. Totaal bevooroordeeld over deze persoon als heks en auteur van chiclits, deed ik helemaal geen moeite om ook maar een achterflap van haar boeken te lezen. Daar denk ik nu wel anders over.

Reacties